Aventuri amoroase doar pentru distractie

Nu rata

Imi place sa scap de toate stresul orasului, in principal mergand la plimbari in mediul rural adanc. Departe de agitatia vietii orasului. Departe de zgomot si presiune. Ca familie, ne-am plimba kilometri kilometri, dar acum, pe masura ce copiii au crescut si au mers mai departe, suntem doar eu si sotia mea pe aceste excursii. In mod normal, asa este, dar de data aceasta era la cumparaturi cu sora ei in oras, asa ca eram singura. Lasisem masina in parcare, cu harta in mana, si ma indreptam spre dealuri. Dupa cateva ore, m-am referit la harta si am observat un mic lac pe el, poate la inca 20 de minute de mers pe jos mai la nord. Hotarand ca era un loc grozav pentru a ma opri pentru pranz, m-am indreptat in acest sens si, in cele din urma, am ajuns prin padure in poiiana unde se afla lacul.

Era o zi de vara. Cald si umed. Mi-am scos rucsacul si am aranjat mancarea si bautura. Mi-am scos si camasa ca sa las razele soarelui sa ma loveasca. A ramas doar cizme, sosete si pantaloni scurti. Fara lenjerie de corp: ei bine, era o zi fierbinte. M-am asezat la mancare si bautura si dupa un timp, satul, m-am intins pentru un pui de somn rapid.

Ceva mai tarziu m-am trezit la sunetul unui „whoosh”, urmat de un „plop”, al ceva ce lovea apa. Pe masura ce mi-am adunat simturile, m-am ridicat si m-am uitat in jur si am vazut un pescar stand in apropiere. Era ascuns de umbrela de soare, dar cu toate echipamentele in jurul lui si cei trei pesti de langa el, era evident ce facea. Asa ca fiind prietenos, m-am plimbat in jurul umbrelei uriase pentru a-mi saluta.

Apoi l-am vazut. Asezat acolo, pe ocolul inierbat de pe malul lacului, cu bere langa el, undita in mana. Si gol! Ei bine, nu pe deplin nud, deoarece purta cizme si sosete ca mine, dar nici macar o cusatura in plus. M-a vazut si fara jena mi-a atras atentia si a zambit. „Buna”, a spus el, total nerusinat.

„Oh, ei, imi pare rau. Imi pare foarte rau, am mormait si m-am intors sa plec.

„Stai”, a raspuns el „Stai si bea o bere. Nu ma deranjeaza daca tu nu ma superi. In plus, ai cam aceleasi haine ca mine, in afara de acei pantaloni scurti si o pereche de slip.

Am ras: „Fara slipuri”, i-am raspuns „Este o zi fierbinte si imi place sa fiu liber”. Pur si simplu a gemut tare!

M-am asezat langa el si am luat cutia oferita. Am vorbit o vreme despre asta si asta in timp ce pescuia. Dupa un timp, el a explicat ca ii placea sa fie nud, mai mult sau mai putin orice sansa pe care o avea. Si a crezut ca in aer liber era cel mai bine. In replica, i-am spus ca si mie imi place sa fiu goala cand pot, dar asta inseamna in mod normal in vacanta, pe plaje nud, pentru ca nu prea am sanse sa ma dezbrac pentru perioade de timp acasa. Am vorbit despre libertatea si beneficiile fara haine, despre moralitatea acesteia si despre privelistile pe care le puteti vedea cand sunt expuse cadavrele dezbracate. Pe masura ce discutam, discutia s-a indreptat mai mult catre sexul „virtual” cu acei oameni imaginari goi despre care ne-am batut. Mascul si femela. Tanar si batran. Toate culorile. Toate formele si dimensiunile.

Dupa un timp de discutie neinhibata, el a sugerat: „De ce sa nu renunti la acei pantaloni scurti prietene si sa te balansezi ca mine?” pe masura ce discutia devenea mai excitanta si mai detaliata.

In timp ce vorbea, isi arunca privirea spre propriul penis. Asa ca dupa ce am baut cateva beri pana acum si mi-am pierdut timiditatea naturala, m-am ridicat si mi-am scos pantalonii scurti. In afara de cizme si sosete, eram acum goala in aer liber, liber sa fiu vazut de oricine din jur. Din pozitia lui asezat, m-a privit in sus si in jos si a spus: „Asta e mai bun. Cu atat mai mult o libertate naturala, exact asa cum ar trebui sa fie omul.”

Dintr-o data am devenit constient ca penisul imi crestea, in timp ce sangele mi-a pompat prin vene pana la tija si capul penisului. Discutia ma incurajase deja, incat, pe masura ce imi scoteam pantalonii scurti, eram deja semi-dur, dar speram ca se va dezumfla. De indata ce s-a uitat la mine, a inceput sa creasca si sa se intareasca si mai mult. M-am intors si m-am asezat repede din nou incercand sa-mi ascund barbatia si, fara indoiala, m-am inrosit.

„Este o reactie fireasca la prietenul de vorba”, a ras el, „Asa ca nu fi rusinat. Uita-te la penisul meu.” Felul in care statea in spatele echipamentului sau de pescuit ii ascunsese anterior pe jumatate soldurile si zona inghinala, astfel incat sa nu-i vazusem penisul in afara de privirile furate mai devreme. Acum, cand mi l-a dezvaluit, era complet umflat si plin de sange.

„Apropo, eu sunt Mark”, i-am spus.

„Bill”, a raspuns el, „si pescuiesc pentru distractie!” Ne-am strans mana. A fost destul de suprarealist, doi baieti goi, amandoi cu cocosi tari, intepeni, in mediul rural, dand mana si prezentandu-se.

I-am zambit: „Frumos lanseta si mulinete gemene”, imi amintesc ca i-am spus in timp ce ma uitam la vintre.

Bill a ras tare: „Lanseta ta nu este una mica pentru incepatori. Si e bine sa vezi ca se extinde pana la un stalp de lungime bun, util, de marimea unui om. Te descurci mult?” a intrebat el.

„Ha ha!” Am chicotit „Da, destul de des si in mod normal, cu rezultate bune din asta.”

— Iti lasi des pe alti barbati sa iti imprumute undita? el a intrebat.

Brusc, tensiunea sexuala a disparut. Stiam exact ce a vrut sa spuna. Nu am spus, dar sunt bisexual dupa ce m-am interesat de barbati de cateva ori inainte de a ma casatori si ultima data a fost acum aproximativ sase ani.

„Da”, am raspuns incet in timp ce ma rasturnam pe spate „Dar doar cu un tip care stie sa se descurce cu un toiag.” I-am zambit.

„Ei bine, am experienta si ma pot descurca cu orice tip si dimensiune, dupa cum puteti vedea.” Si cu asta si-a luat undita intre picioare si a mangaiat-o seducator in sus si in jos de parca s-ar smuci. Am ras amandoi si asta a usurat situatia.

Bill s-a asezat pe covorul lui, iar eu m-am intins pe spate, aplecandu-ma usor pe coate. Am vorbit mai mult si am vorbit despre vietile noastre de acasa si despre sotiile noastre. Si vietile noastre sexuale. Sau, in cazul meu, lipsa acesteia. Am inceput sa ma simt obosita de soarele care imi bate goliciunea, umiditatea si berea, toate avand efecte. Asa ca m-am intins, pe spate si am inceput sa plutesc in amurgul somnului.

Cu toate acestea, am fost surprins din liniste de senzatia unei frig, umede, crema care mi-a lovit penisul si mingile. M-am ridicat brusc, sprijinindu-ma pe coate, pentru a-l vedea pe Bill ingenuncheat langa mine turnand lotiune de bronzare peste organele mele genitale.

„Nu vrei sa ard acele parti pretioase in timp ce dormi”, a spus el. „In plus, acest lucru te poate ajuta sa te relaxezi mai mult.”

In timp ce ma uitam, mi-a tinut penisul in mana si a inceput sa frece crema in ea si mingile mele. Ei bine, ce surpriza. Tija mea a inceput sa se intareasca imediat si in cateva secunde era carne si sange solid. Bill s-a uitat in ochii mei in timp ce incepea manipularile trecandu-mi ambele maini peste centrul sexului meu si ratacindu-mi spre stomac si coapse. Dupa un timp, le mangaia pe toate, in loc sa-mi frece lotiunea in piele. Ambele maini mi-au mangaiat interiorul coapselor, dosul mainilor lui inghiontindu-mi globurile. A fost un masaj senzual si relaxant. Apoi s-a deplasat spre vintre si solduri si apoi incet pe stomac si pe piept. A fost superb. Ambele maini mi-au trecut pielea in timp ce penisul mi-a pulsat si a implorat eliberare. Mingile imi furnicau cand il priveam si il simteam lucrand asupra mea, dezvoltandu-mi entuziasmul. M-am intins pe spate si m-am intins dupa el. Mana mea i-a gasit cea mai apropiata coapsa si m-am miscat peste ea in cautarea penisului lui, fara indoiala, la fel de incordat. Cand mi-am mutat mana pe tija lui, una dintre mainile lui mi-a luat propriul ax. Oh, a fost fericit sa-l fac pe tipul asta sa aduca un omagiu deliciilor mele orgasmice.

Cocosul lui fusese circumcis, in timp ce eu nu. Asa ca, in timp ce ma jucam cu intepatura lui, am simtit pre-cum curgand din fanta lui minuscul si l-am uns peste casca lui expusa, satinata, pentru penis. Emitea o incarcatura de substanta limpede si limpede si astfel capul lui de cocos devenise alunecos si neted. In timp ce faceam asta, mainile lui lucrau la penisul meu si la scurgerea pre-spermei din propria fanta a castii. L-am simtit tragandu-mi preputul inapoi si frecand lubrifiantul natural peste capul meu, acum neted, violet.

Dupa un timp am inceput sa-i mangai axul in sus si in jos cu trei degete. A gemut si a gemut si a inceput sa-mi faca acelasi lucru. Au urmat cateva minute de masturbare reciproca in care au fost schimbate putine cuvinte, dar din sunetele emise de noi amandoi ne-am bucurat de asta.

Apoi Bill a imprumutat si mi-a pus intregul cap umflat si sensibil de cocos in gura lui. Oh, a fost fantastic si instantaneu mi s-a arcuit spatele, pentru a incerca sa-mi pun mai mult centrul sexual in gura lui. Am inceput sa-mi inclin incet soldurile in sus si in jos, incercand sa fac o miscare de intrare si iesire, dar el a rezistat la inceput sa-si traga capul pe spate in timp ce am impins in sus. Mi-a tinut capul penisului doar in gura, in timp ce limba lui se invartea in jurul coifului meu de satin. Facuse asta inainte si adesea! In cele din urma si-a miscat buzele in jos, incet, pana cand a atins fundul cu corpul si mingile mele. Mi-a tinut tija adanc in cavitatea bucala pentru cateva secunde bune, apoi a continuat sa-si ridice capul foarte incet, eliberand tija mea sexuala din limitele sale calde si umede. Si apoi s-a aruncat din nou in jos, si apoi din nou in sus. Bill a inceput un ritm constant de a suge si de a-mi elibera penisul din gura. Senzatia pe care asta o dadea nervilor din personalul meu dulce si sensibil al vietii a fost fantastica. Intr-adevar, facuse asta inainte si adesea prin priceperea cu care o facea. Sus si jos, inauntru si afara. Imi iau plansul inainte de esperma si inghit asta.

In timp ce stateam intins acolo, iar capul lui Bill se clatina in sus si in jos pe carnea mea, dandu-mi senzatii pe care nu le mai aveam de ani de zile. I-am pus o mana pe cap pentru a adauga miscarea pe care o crease. In timp ce Bill a continuat, am pastrat un ritm constant de mangaiere pe penisul lui.

Dar apoi am inceput sa simt acea furnicatura familiara, sensibilitate pe capul penisului meu care indica ca ma apropiam de punctul de neintoarcere. Mai multe supt si bobbing de Bill m-au facut sa-i fac gura si sa-i mangai mai tare penisul. Respiratia mi s-a transformat in gafaituri de anticipare, toate simturile au gravitat catre o mica fanta la sfarsitul barbatiei mele. Auzul s-a oprit, mirosul s-a oprit, gustul s-a oprit atingerea s-a oprit, ochii acum inchisi. Bilele mi s-au strans si aproape ca am simtit zgomotul de lava alba fierbinte impuscandu-mi tubul arborelui.

Si apoi am venit. Cu un strigat salbatic de bucurie, spatele mi s-a arcuit, trupul mi s-a intepenit si lava alba a erupt din vulcanul meu. Cand prima lovitura de sperma a sarit din fanta mea, am simtit corpul lui Bill strans, si-a infasurat mana pe a mea si si-a pompat cu putere barbatia si a marait adanc in timp ce imi pompam crema in el. Vibratiile lui vocale mi-au intarit sentimentele penisului, astfel incat crema lui de fildes, calda si slimoasa a aterizat pe partea si pe stomacul meu. Eram intr-o receptivitate orgasmica.

Impuscatura dupa lovitura de esperma mea a intrat in gura lui Bill si el a luat totul. M-am zvarcolit, am gemut, am gemut, mi-am dat soldurile. Eram intr-o frenezie a incantarii sexuale. L-am apasat pe cap cand spasmul m-a cuprins. Si cand am venit, l-am simtit pe Bill tremurand si gemetat in timp ce corpul lui si-a experimentat propria bucurie sexuala, in timp ce gura lui a controlat-o pe a mea. Dupa cateva fotografii, exploziile mele de esperma au devenit un flux cremos din fanta mea, pana cand am fost epuizat. Si la fel a fost si Bill.

Pe masura ce ne-am recapatat simturile generale si respiratia a revenit la normal, Bill s-a asezat din nou. M-am uitat sa-i vad gura umeda de excretii si penisul dribland ultimele sale ramasite de sperma. Corpul meu a fost improscat cu loviturile lui Bill, in timp ce penisul incepea incet sa se ofileasca, folosit si abuzat (in mod placut) de gura lui Bill. Amandoi ne-am prabusit pe spate, unul langa altul, saturati de satisfactie.

Dupa ce m-am intors pentru o scurta vreme la realitate, am spus ca ar fi bine sa ma imbrac si sa plec acasa. Dupa ce am facut curatenie si in timp ce imi puneam pantalonii scurti la loc, Bill mi-a sugerat sa mai am cateva minute cu el. Asa ca, usor de convins, m-am intins din nou si nu sunt sigur daca soarele, bautura sau sexul m-au facut somnolent, dar am adormit.

Cand m-am trezit, nu era niciun semn de Bill sau vreunul dintre echipamentele lui de pescuit. M-am ridicat si m-am uitat in jur, dar fara rezultat. El a plecat. Apoi mi-a dat seama. La naiba, totul fusese un vis. Un vis excitat: dar viseaza totusi.

In timp ce mergeam cu masina acasa, dezamagirea m-a cuprins cand ma gandeam la evenimentele din vis si cum nu se va mai intampla niciodata.

Cateva zile mai tarziu, sotia mea a venit la mine si mi-a spus „Mark, am gasit acest card in pantalonii tai. Cine este Bill si de ce pescuieste pentru distractie?” Rosind, am luat emotionat, nervos cardul. Scriea „Bill Carp. Pescuit pentru distractie. Langa Lacul Lasciviu in fiecare sambata.”